2011. szeptember 30., péntek

Kedves Barátaim!

Ahogy azt korábban jeleztem már Felétek, készül a Mosolyhíd gondolatai alapján nyugvó második kötetem, ami - hasonlóan az elsőhöz - a mindnyájunkban megszülető érzelmek szavakba formált megelevenülése lesz.

A kiadási folyamatok részeként fontossá vált meghatározni egy megjelenési példányszámot, amelynek számszerűsítésében a segítségetekre volna szükségem.

Kérlek Titeket, írjátok meg nekem akár itt a blogon a "megjegyzés" szóra kattintva, esetlegesen a mosolyhid@gmail.com email címen, vagy a Mosolyhíd Facebook oldalán, ha bizonyosak vagytok benne, hogy meg kívánjátok vásárolni a kötetet megjelenésekor, ezzel szeretnélek bevonni benneteket az előkészítési és kiadási munkálatokba.

Szeretettel és köszönettel várom hozzászólásaitokat.
Csitáry-Hock Tamás


10 megjegyzés:

  1. Kedves Tamás!

    2 példány remélem újra az enyém lesz! :)

    drukkal

    Molnár Zsolt

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, kedves Zsolt!

    Tamás

    VálaszTörlés
  3. Szia Tamás,

    vevő leszek 1-2 pld.-ra.

    üdv
    Kiss Kati

    VálaszTörlés
  4. Szia Kati, köszönöm!

    Szép napot!

    Tamás

    VálaszTörlés
  5. Egyet én is szeretnék magaménak tudni...:))))

    Gizi

    VálaszTörlés
  6. Kedves Gizi, köszönöm:)

    Tamás

    VálaszTörlés
  7. Ha lehet én is rendelnék néhány példányt..
    Szeretem ezeket a
    gyönyörű lélekgondolatokat,szép ajándék lesz a barátaimnak is:)

    ...mert létezik ilyen ajándék...

    Szép napot!

    Arozika

    VálaszTörlés
  8. Kedves Arozika, igazán köszönöm! És remélem, valóban szép ajándék lesz. Az írónak és az olvasóknak is... valóban létezik ilyen ajándék...:)

    Szépet!

    Tamás

    VálaszTörlés
  9. Kedves Tamás!

    Szeretnék 3 példányt venni a könyvből. Milyen jó lenne, ha már karácsonyi ajándék lehetne.

    Előre is köszönöm: Ilona

    VálaszTörlés
  10. Kedves Ilona, semmi akadálya... illetve, már csak a nyomda... És természetesen karácsonyi ajándék lehet már. Így tervezem én is, és ennek megfelelően haladnak a munkák. Már csak nyomni kell. Köszönöm, feljegyzem.

    Szép napot, kellemes perceket itt, a Mosolyhídon!

    Tamás

    VálaszTörlés